U poslednjih nekoliko nedelja pojavili su se problemi prilikom prijavljivanja track day termina, odnosno priliko logovanja na stranicu za prijavu.

Problem koji se javlja može da se reši brisanjem cookie -ja (“kolačića”) u pretraživaču preko kojeg se logujete na sajt.

Šta su kolačići i čemu služe?

Kada posetimo neki sajt, veb pregledači (ChromeFirefox, Safari…) kreiraju jednostavne tekstualne dokumente koje nazivamo “kolačići”. Vaš uređaj čuva te tekstualne dokumente i pruža mogućnost pregledaču da pristupi kolačiću i prosledi podatke sajtu koji ste posetili.

Dakle, kolačići prikupljaju informacije (poput podataka za logovanje ili stranica koje smo ranije posetili) sa ciljem da naš doživljaj na internetu bude što bolji i da internet bude što brži.

Zbog toga, ukoliko se na trackday.rs ili na nekom drugom sajtu dogodi da imate problem sa logovanjem, najčešće će brisanje kolačića u veb pregledaču rešiti problem. Pomoći će i otvaranje veb pregledača u incognito mode-u.

Brisanje keš (cache) memorije i kolačića (cookies) – Chrome

  • Na tastaturi pritisnite CTRL + SHIFT + DEL;
  • Otvoriće vam se prozor gde će već biti štiklirane opcije Cookies and other site and plugin data i Cashed images and files;
  • Klikom na Clear browsing data završićete proces brisanja keš memorije i kolačića.

Brisanje keš (cache) memorije i kolačića (cookies) – Firefox

  • Na tastaturi pritisnite CTRL + SHIFT + DEL;
  • Otvoriće vam se prozor gde će biti štiklirano više opcija, potrebno je da odštiklirate sve opcije osim Cache i Cookies;
  • Time range to clear podesite na Everything i kliknite na Clear Now.

Brisanje keš (cache) memorije i kolačića (cookies) – Safari

  • Kliknite na meni Safari u gornjem levom uglu;
  • Odaberite opciju Clear history, a zatim u prozoru koji se otvori odaberite Clear: all history;
  • Potvrdite brisanje keš memorije i kolačića klikom na Clear History.

Brisanje keš (cache) memorije i kolačića (cookies) – Opera

  • Na tastaturi pritisnite CTRL + SHIFT + DEL;
  • U prozoru koji vam se otvorio podesite opciju Obliterate the following items from: the beginning of time;
  • Odaberite opcije Cookies and other site data i Cashed images and files i kliknite na Clear browsing data.

Brisanje keš (cache) memorije i kolačića (cookies) – Edge

  • Na tastaturi pritisnite CTRL + SHIFT + DEL;
  • Štiklirajte samo Cookies and saved website data i Cashed data and files i kliknite na Clear.

Ukoliko posle brisanja kolačića i dalje imate problema sa logovanjem, kontaktirajte nas putem kontakt forme klikom ovde.